Reklamacje

  1. Zamawiającemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
    kontakt@akwp.pl. Podstawą reklamacji jest brak zgodności Biletu z umową.
  2. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji przez Sklep. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Zamawiającego adres e-mail.
  3. Zaleca się podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową; (2) żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  4. W przypadku uznania reklamacji, Sklep niezwłocznie zwróci Zamawiającemu równowartość uiszczonej ceny Biletu lub zaoferuje mu inne rozwiązanie – do wyboru Zamawiającego.